استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی قهرمانی سیامند رحمان در مسابقات جهانی وزنه برداری را تبریک گفت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN


استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی قهرمانی سیامند رحمان در مسابقات جهانی وزنه برداری را تبریک گفت

استاندار آذربایجان غربی با صدور پیامی قهرمانی سیامند رحمان در مسابقات جهانی وزنه برداری را تبریک گفت

 

به گزارش سایت اطلاع رسانی استانداری آذربایجان غربی، مهندس سعادت با صدور پیامی قهرمانی "سیامند رحمان" در مسابقات وزنه برداری معلولان جهان در امارات را تبریک گفت.
در این پیام آمده است:
 بسمه تعالی
 جناب آقای سیامند رحمان
پولاد مرد افتخارآفرین وزنه برداري ايران اسلامي
 سلام علیکم
   خداوند سبحان را شاکریم که ايمان، توانمندي، اراده ي راسخ و عزم استوار شما جوانِ شایسته و قهرمانِ استان آذربایجان غربی در کسب مقتدرانه و غرورآفرين مدال طلاي مسابقات وزنه برداری قهرمانی معلولان جهان در امارات و ارتقای رکورد جهانی این رشته در سنگین وزن بار دیگر موجب شد تا برگ زرین دیگری بر افتخارات كشور عزيزمان ایران افزوده شود و پرچم پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های جهانی به اهتزار درآيد.
بي ترديد این موفقيت ارزش مند که در سایه توکل، تلاش و شایستگی جنابعالي به دست آمد، استمرار پیروزی‌های با ارزشی‌ست که جوانان برومند و لایق ایرانی در میدان های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی کسب می نمایند.
اينجانب به نوبه خود این افتخار و عنوان ارزشمند که موجب خوشحالی ملت شریف ایران بخصوص مردم غيور آذربايجان غربي شد را خدمت جنابعالي و خانواده محترمتان صمیمانه تبریک عرض نموده، توفیقات روزافزون شما و جوانان و ورزشکاران شايسته و غیرتمند آذربايجان غربي را در بالاترین عرصه های بین المللی آرزومندم.
 گفتنی است در رقابت های وزنه برداری دسته فوق سنگین بزرگسالان در امارات، سیامند رحمان با مهار وزنه های 275، 281 و 285 کیلوگرم ضمن کسب نشان طلا، رکورد جهان را شکست و از عنوان قوی ترین مرد معلول جهان دفاع کرد.
وی در حرکت چهارم وزنه 285.5 را انتخاب کرد و بار دیگر رکوردشکنی کرد. رکود جهان در این دسته 276 کیلوگرم در مسابقات جهانی 2013 مالزی بود که در اختیار سیامند رحمان قرار داشت.
سیامند رحمان که در سال ۱۳۸۷ برای نخستین بار به اردوی تیم ملی وزنه برداری معلولان ایران دعوت شد اهل اشنویه از شهرستان های آذربایجان غربی است.
 کسب پنج مدال طلا شامل مدال طلای بازی های پاراالمپیک 2012 لندن، 2008، 2010 و 2011 قهرمانی جهان و 2010 پاراآسیایی گوانگژو از دیگر افتخارات ارزشمند سیامند رحمان در مسابقات بین المللی است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 150
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 150
بازدید ماه : 262
بازدید کل : 13140605
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7